Reklamáció

Ha olyan terméket vásároltál tőlünk, amelyet a garanciaidőn belül hibásnak találsz, kérjük, mielőtt visszaküldenéd, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Így közösen egyszerűbben és gyorsabban tudjuk rendezni a reklamációt.

Mindig igyekszünk megkönnyíteni a folyamatot mind Neked, mind nekünk azzal, hogy előzetesen egyeztetünk a panaszról.

Kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@skisport.hu címen, és küldd el az alábbi információkat:

Rendelési szám
Melyik termékről van szó
A hiba rövid leírása és a történtek
Képek vagy videó a hibáról

Ha a hiba reklamációnak minősül, ingyenes visszaküldési címkét biztosítunk, hogy a terméket díjmentesen visszaküldhesd hozzánk.
Fontos: őrizd meg a feladási bizonylatot, mert Te felelsz azért, hogy a visszaküldött termék visszaérkezzen hozzánk.

Ezek a szabályok érvényesek:

A dán áruk adásvételéről szóló törvény szerint minden árura 24 hónap garancia vonatkozik.
Ez azt jelenti, hogy vásárlóként reklamálhatsz minden olyan hibát és hiányosságot, amely a szállításkor már fennállt.
Előfeltétel azonban, hogy a hibát ne helytelen használat vagy egyéb, a hibát okozó magatartás eredményezze.

A jótállás keretében kérheted a termék cseréjét, javítását, visszatérítést vagy árcsökkentést.
A megoldás az adott helyzettől és a Skisport.hu értékelésétől függ – nem automatikusan a vásárlói preferenciától, valamint a panasz jogosságától is.

A kárigényeket beszállítóinkkal együttműködve dolgozzuk fel, és „ésszerű időn” belül – általában 1 héten belül – válaszolunk, de ez kárigényenként változhat.


Garanciális igény vagy kérdés?

Fontos megjegyezni, hogy a garancia nem vonatkozik a normál elhasználódásra, illetve azokra a hibákra, amelyek előre láthatók vagy a használat során természetesen jelentkeznek.

A dán áruk adásvételéről szóló törvény szerint a jótállás csak azokra a hibákra érvényes, amelyek már a termék átvételekor is fennálltak.

A reklamációdat „ésszerű időn belül” feldolgozzuk – ez általában kevesebb mint egy hét, de bonyolultabb esetekben kicsit tovább is tarthat.

Előfordulhat például, hogy pótalkatrészt kell rendelnünk, ami meghosszabbíthatja a folyamatot.

Természetesen végig tájékoztatunk az ügy állásáról.

Ha a reklamáció jogosnak bizonyul, a hibás termék visszaküldésének költségét mi álljuk.
Erről bővebb információt ügyfélszolgálatunktól is kérhetsz.

Ha a garanciaidő (2 év) már lejárt, sajnos a törvény szerint nem vagyunk kötelesek reklamációt elfogadni, de mindig igyekszünk méltányosan és segítőkészen eljárni, ha probléma merül fel.

Vásárlóink imádnak minket
    
Több mint 500 000 vásárló 2003 óta.