Nadrágok
Középréteg
Alsónemű és zoknik
Nagy méretek
Hátizsákok és táskák
Nadrágok
Középréteg
Középső réteg
Alsónemű és zoknik
Nagy méretek
Hátizsákok és táskák
Dzsekik
Nadrágok
Középréteg
Alsónemű és zoknik
Egyéb kiegészítők
Hátizsákok és táskák
Alsónemű és zoknik
Nagy méretek
Leárazás és ajánlatok
Alpesi sí
Sísisak
Védőfelszerelés
Táv sífutás
Sífelszerelés karbantartása
Egyéb kiegészítők
Vadászat és túlélés
Napszemüvegek
Hátizsákok
Sízéshez táskák és hátizsákok
Kiegészítők
S-Z
Kiárusítás és ajánlatok
Ha olyan terméket vásárolt tőlünk, amelyet a garanciaidőn belül hibásnak talál, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mielőtt visszaküldené nekünk a terméket.
Mindig igyekszünk megkönnyíteni a folyamatot mind Önnek, mind nekünk azzal, hogy előzetesen egyeztetünk a panaszról.
Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a info@skisport.hu címen az alábbi információkkal:
Rendelési szám
Melyik termékről van szó
A hiba rövid leírása és a történtek
Képek vagy videó a hibáról
Ha a hiba reklamációnak minősül, ingyenes visszaküldési címkét biztosítunk Önnek, hogy a terméket díjmentesen visszaküldhesse hozzánk.
Mindig őrizze meg a feladási bizonylatot, mert Ön felelős azért, hogy a visszaküldött termék visszaérkezzen hozzánk.
Ezek a szabályok:
A dán áruk adásvételéről szóló törvény szerint minden árura 24 hónap garancia vonatkozik.
Ez azt jelenti, hogy Ön mint vásárló reklamálhat minden olyan hibát és hiányosságot, amely a szállításkor már fennállt.
Előfeltétel azonban, hogy a hibát NEM a termék helytelen használata vagy egyéb, a hibát okozó magatartás eredményezte.
A jótállás keretében Ön kérheti a termék cseréjét, javítását, visszatérítést vagy árcsökkentést.
A megoldás az adott helyzettől és a Skisport.hu értékelésétől függ – nem az Ön preferenciáitól, és a panasz jogosságától is függ.
A kárigényeket beszállítóinkkal együttműködve dolgozzuk fel, és „ésszerű időn” belül – általában 1 héten belül – válaszolunk Önnek, de ez kárigényenként változhat.
Fontos megjegyezni, hogy a garancia nem terjed ki a normál elhasználódásra vagy egyéb, Ön által előre látott hibákra.
Panaszát „ésszerű időn belül” feldolgozzuk. Leggyakrabban egy hétnél rövidebb ideig tart, de bizonyos esetekben, ha az ügy bonyolultabb, ez hosszabb időt is igénybe vehet. Például késleltetheti az eljárást, ha előbb meg kell rendelnünk egy pótalkatrészt. Folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önt az ügyről.
Ha a reklamáció jogos, mi fizetjük a hibás termék visszaküldését. Erről bővebb információt ügyfélszolgálatunktól kaphat.
Ha a garanciaidő lejárt, sajnos nem tudunk segíteni Önnek. A törvény szerint 2 év a jótállási idő.
Vásárlóink imádnak minket
Több mint 500 000 vásárló 2003 óta.