Reklamációk

Ha olyan terméket vásárolt tőlünk, amelyet a garanciaidőn belül hibásnak talál, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, mielőtt visszaküldené nekünk a terméket.
Mindig igyekszünk megkönnyíteni a folyamatot mind Önnek, mind nekünk azzal, hogy előzetesen egyeztetünk a panaszról.

Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a info@skisport.hu címen az alábbi információkkal:

Rendelési szám

Melyik termékről van szó

A hiba rövid leírása és a történtek

Képek vagy videó a hibáról

Ha a hiba reklamációnak minősül, ingyenes visszaküldési címkét biztosítunk Önnek, hogy a terméket díjmentesen visszaküldhesse hozzánk.
Mindig őrizze meg a feladási bizonylatot, mert Ön felelős azért, hogy a visszaküldött termék visszaérkezzen hozzánk.

Ezek a szabályok:

A dán áruk adásvételéről szóló törvény szerint minden árura 24 hónap garancia vonatkozik.
Ez azt jelenti, hogy Ön mint vásárló reklamálhat minden olyan hibát és hiányosságot, amely a szállításkor már fennállt.
Előfeltétel azonban, hogy a hibát NEM a termék helytelen használata vagy egyéb, a hibát okozó magatartás eredményezte.

A jótállás keretében Ön kérheti a termék cseréjét, javítását, visszatérítést vagy árcsökkentést.
A megoldás az adott helyzettől és a Skisport.hu értékelésétől függ – nem az Ön preferenciáitól, és a panasz jogosságától is függ.

A kárigényeket beszállítóinkkal együttműködve dolgozzuk fel, és „ésszerű időn” belül – általában 1 héten belül – válaszolunk Önnek, de ez kárigényenként változhat.


Garanciális igény vagy kérdés?

Fontos megjegyezni, hogy a garancia nem terjed ki a normál elhasználódásra vagy egyéb, Ön által előre látott hibákra. 

A dán áruk adásvételéről szóló törvény szerint a jótállás csak azokra a hibákra vagy hibaforrásokra terjed ki, amelyek a termék átvételekor már megvoltak. 

Panaszát „ésszerű időn belül” feldolgozzuk. Leggyakrabban egy hétnél rövidebb ideig tart, de bizonyos esetekben, ha az ügy bonyolultabb, ez hosszabb időt is igénybe vehet. Például késleltetheti az eljárást, ha előbb meg kell rendelnünk egy pótalkatrészt. Folyamatosan tájékoztatni fogjuk Önt az ügyről.

Ha a reklamáció jogos, mi fizetjük a hibás termék visszaküldését. Erről bővebb információt ügyfélszolgálatunktól kaphat.

Ha a garanciaidő lejárt, sajnos nem tudunk segíteni Önnek. A törvény szerint 2 év a jótállási idő.

Vásárlóink imádnak minket
    
Több mint 500 000 vásárló 2003 óta.