Nadrágok
Köztes réteg
Alsónemű és zoknik
Nagy méretek
Hátizsákok és táskák
Nadrágok
Köztes réteg
Középső réteg
Alsónemű és zoknik
Nagy méretek
Hátizsákok és táskák
Dzsekik
Nadrágok
Köztes réteg
Alsónemű és zoknik
Egyéb kiegészítők
Hátizsákok és táskák
Alsónemű és zoknik
Nagy méretek
Leárazás és ajánlatok
Alpesi sí
Sísisak
Védőfelszerelés
Táv sífutás
Sífelszerelés karbantartása
Egyéb kiegészítők
Vadászat és túlélés
Napszemüvegek
Hátizsákok
Sízéshez táskák és hátizsákok
Kiegészítők
S-Z
Kiárusítás és ajánlatok
Ha olyan terméket vásároltál tőlünk, amelyet a garanciaidőn belül hibásnak találsz, kérjük, mielőtt visszaküldenéd, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Így közösen egyszerűbben és gyorsabban tudjuk rendezni a reklamációt.
Mindig igyekszünk megkönnyíteni a folyamatot mind Neked, mind nekünk azzal, hogy előzetesen egyeztetünk a panaszról.
Kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@skisport.hu címen, és küldd el az alábbi információkat:
Rendelési szám
Melyik termékről van szó
A hiba rövid leírása és a történtek
Képek vagy videó a hibáról
Ha a hiba reklamációnak minősül, ingyenes visszaküldési címkét biztosítunk, hogy a terméket díjmentesen visszaküldhesd hozzánk.
Fontos: őrizd meg a feladási bizonylatot, mert Te felelsz azért, hogy a visszaküldött termék visszaérkezzen hozzánk.
Ezek a szabályok érvényesek:
A dán áruk adásvételéről szóló törvény szerint minden árura 24 hónap garancia vonatkozik.
Ez azt jelenti, hogy vásárlóként reklamálhatsz minden olyan hibát és hiányosságot, amely a szállításkor már fennállt.
Előfeltétel azonban, hogy a hibát ne helytelen használat vagy egyéb, a hibát okozó magatartás eredményezze.
A jótállás keretében kérheted a termék cseréjét, javítását, visszatérítést vagy árcsökkentést.
A megoldás az adott helyzettől és a Skisport.hu értékelésétől függ – nem automatikusan a vásárlói preferenciától, valamint a panasz jogosságától is.
A kárigényeket beszállítóinkkal együttműködve dolgozzuk fel, és „ésszerű időn” belül – általában 1 héten belül – válaszolunk, de ez kárigényenként változhat.
Fontos megjegyezni, hogy a garancia nem vonatkozik a normál elhasználódásra, illetve azokra a hibákra, amelyek előre láthatók vagy a használat során természetesen jelentkeznek.
A dán áruk adásvételéről szóló törvény szerint a jótállás csak azokra a hibákra érvényes, amelyek már a termék átvételekor is fennálltak.
A reklamációdat „ésszerű időn belül” feldolgozzuk – ez általában kevesebb mint egy hét, de bonyolultabb esetekben kicsit tovább is tarthat.
Előfordulhat például, hogy pótalkatrészt kell rendelnünk, ami meghosszabbíthatja a folyamatot.
Természetesen végig tájékoztatunk az ügy állásáról.
Ha a reklamáció jogosnak bizonyul, a hibás termék visszaküldésének költségét mi álljuk.
Erről bővebb információt ügyfélszolgálatunktól is kérhetsz.
Ha a garanciaidő (2 év) már lejárt, sajnos a törvény szerint nem vagyunk kötelesek reklamációt elfogadni, de mindig igyekszünk méltányosan és segítőkészen eljárni, ha probléma merül fel.
Vásárlóink imádnak minket
Több mint 500 000 vásárló 2003 óta.

